Najwyższy poziom wydajności w pracach leśnych
Silnik John Deere Power Tech, przeznaczony do zastosowań w harwesterach, osiąga dużą moc i solidny moment obrotowy w szerokim i niskim zakresie obrotów. Najlepsza na rynku reakcja na obciążenie. Zwiększona wydajność dzięki nowemu systemowi hydraulicznemu. Wersja 6-kołowa – duża, zwrotna maszyna uniwersalna. Wersja 8-kołowa – maszyna do pracy na skalistych, stromych zboczach i na glebach podatnych na destrukcję.
Silne i łatwe w obsłudze żurawie
Nowe żurawie z serii H mają zwiększony kąt pochylenia, szerszy zakres ruchu i o blisko 10% większy udźwig.
IBC usprawnia obsługę żurawia
System inteligentnego sterowania żurawiem jest standardem w harwesterach z serii H.
Stabilna wyróbka
Cylindrowa blokada ramy zapewnia stabilną pracę w każdych warunkach. Aktywna blokada ramy (opcja) zwiększa stabilność podczas jazdy.
Doskonała widoczność
Nowa, węższa konstrukcja żurawia, wzdłużne siłowniki obrotu żurawia i efektywniejsze oświetlenie poprawiają widoczność strefy roboczej i terenu. Maszyny z serii H mają jeszcze większy kąt obrotu wynoszący 220 stopni.
Komfortowa i cicha kabina
Nowy system klimatyzacji zapewnia odpowiednią temperaturę. Optymalny dobór materiałów i umieszczenie wentylatora chłodzącego za silnikiem sprawiają, że w kabinie jest cicho. Osadzenie kabiny i żurawia na oddzielnych sekcjach ramy zmniejsza drgania i obciążenie operatora. Przejrzysty i intuicyjny system sterowania TimberMatic™ control system ułatwia pracę. Nowe joysticki z przyciskami i panelami pozwalają operatorowi programować dane funkcje.
Łatwa codzienna konserwacja i długie interwały konserwacyjne, dzięki centralizacji punktów obsługi i łatwości dostępu do punktów uzupełniania środków eksploatacyjnych.
- Duży wybór wysokowydajnych głowic harwesterowych.
- Całkowicie nowy system sterowania TimberMaticTM H.
Wydajna hydraulika
Modele 1270H i 1470H są wyposażone w dwie pompy robocze, które zapewniają dużą moc hydrauliczną na potrzeby różnych funkcji maszyny. Układ napędowy maszyn z serii H, wyposażony w oddzielną pompę napędową i zaawansowane sterowanie adaptacyjne, zwiększa o blisko 10% uciąg i moc.